Ники: Колко книжна (или не) беше 2014 година

Равносметките могат да бъдат и забавни, когато точно е започнала новата година, а аз още лежа на дивана и ям корнфлейкс. През 2014 година не четох много: съвсем малко нехудожествена литература, умерено - детски и художествени книги, повече неща в мерена реч. 

1. Любима книга – Много са. Но ако искам да запомня годината с една книга - като усещане, което ми е донесла - това ще е "Наръчник на оптимиста". Обаче не ми е любима, само е хубава и исках да споделя!

2. Любим литературен герой – Самотният бегач на дълго разстояние ме начумери и ми нахлупи червения каскет до носа.

3. Книгата, която препрочетох – "Девет разказа" на Селинджър, като понякога се връщах към "Идеален ден за лов на рибка бананка" и "Теди".

4. Книгата, която препоръчвах на всички – Олеле, кои са всички?

5. Въображаемият свят, който искам да обитавам – Нека е този на Нийл Геймън от "За щастие, млякото". Наистина искам да видя три танцуващи джуджета със саксии на главите, вместо края на света. :) Когато ми е по-глухо, с удоволствие ще участвам в света на Манганели от неговите сто разказа в "Центурия". 

6. Любим (новооткрит) писател – Беше ми приятно да се запозная с Франсоаз Саган и Чеслав Милош.

7. Любима нехудожествена книга – "Тихите" от Сюзан Кейн ми беше интересна.

8. Книгата, която ме разочарова – Поезията на Георги Господинов се надявах да харесам повече.

9. Книгата, с която ще започна 2015 година – Ще дочета някое от n на брой заглавията, които чета едновременно. 

Благодаря на Книжен Жор за поканата в тази игра. Щафетата, моля, да поемат Стела от "БГкнига", която прави вкусни курабии, и забавният Дах. :) 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Алиса в чизми | 2014-2017. Всички права запазени.